• نوبت دهی از شنبه تا پنج شنبه ( ۸صبح الی ۱۰ شب ) ۰۲۱۲۶۱۲۲۶۲۶
    نوبت دهی ۲۴ ساعته و روزهای تعطیل ۰۹۰۱۹۰۹۲۶۳۰
نیاوران کلینیک خدمات کلینیک
خدمات کلینیک

کلینیک ستون فقرات و درد شامل تشخیص و درمان موارد زیر:

• انحرافات ستون فقرات در اطفال و بالغین (اسکولیوز و کیفوز):

تشخیص توسط مدرن ترین و پیشرفته ترین اسکنر و آنالیزور ستون فقرات ودرمان به صورت روش های غیر جراحی مانند بریس و جراحی باز

بیشتر بخوانید : ارتوپد اطفال

• بیرون زدگی دیسک گردن و کمر:

عمل جراحی بسته لیزری، تزریق دیسکوژل ، RF, اوزون درمانی، تزریق prp ، تزریق سلول های بنیادی و عمل جراحی باز

• تنگی کانال نخاعی گردن و کمر:

عمل جراحی بسته لیزری ، تزریق دیسکوژل ، RF, اوزون درمانی، تزریق prp ، تزریق سلول های بنیادی و عمل جراحی باز

• سرخوردگی مهره ها
  • شکستگی های مهره ها :

عمل جراحی بسته کیفوپلاستی و عمل باز
تزریق سیمان در مهره جهت درمان درد ناشی از شکستگی مهره
تومورهای ستون فقرات و نخاع

spine

خدمات کلینیک ارتوپدی و درد شامل موارد زیراست:

ارتوپدی زانو :

تعویض مفصل زانو ، آرتروسکوپی و ترمیم پاگی رباط صلیبی و مینیسک، تزریقات داخل مفصلی، اوزون درمانی ، تزریق prp, تزریق سلول های بنیادی ارتوپدی دست

آرنج وشانه :

تشخیص و درمان شکستگی ها و بیماری ها ، تعویض مفصل شانه و آرنج، آرتروسکوپی شانه و ترمیم رباط های مفصلی، ازون درمانی، تزریق prp, تزریق سلول های بنیادی ارتوپدی

هیپ و لگن:

تعویض مفصل لگن، آرتروسکوپی لگن ، تزریقات داخل مفصلی، اوزون درمانی ، تزریق prp, تزریق سلول های بنیادی

ارتوپدی پا و مچ پا :

تشخیص بیماری های پا و مچ پا در اطفال و بالغین ( مانند کف پای صاف و قوس زیاد کف پا، انحراف پا و انگشتان و بیماری های مادرزادی پا و درد پاشنه ) توسط مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های اسکنر سه بعدی و آنالیزور پا و درمان غیر جراحی توسط کفی و کفش طبی ، ازون درمانی ، تزریق prp و تزریق سلول های بنیادی

درد

خدمات کلینیک آسیب های ورزشی:

تشخیص و درمان آسیب های ورزشی در ورزشکاران حرفه ای و غیر حرفه ای با روش های کم تهاجمی و بازتوانی سریع

اسیب ورزشی

خدمات کلینیک فیزیو تراپی:

ماساژ درمانی ، manual therapy، طب سوزنی ، کایروپرکتیک ، در کنار مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات فیزیوتراپی روز دنیا مانند شاک ویو، لیزر پرتوان ، مگنت تراپی، اولتراسوند و…..

فیزیوتراپی اسکلتی

خدمات بخش ارتوز پروتز و تجهیزات ارتوپدی:

ساخت انواع کفش و کفی طبی، ارائه انواع گردن بند و کمر بند زانو بند و مچ بند طبی از بهترین برند های دنیا ، ساخت انواع بریس های ستون فقرات و اندام ها ،ارائه تجهیزات توانبخشی

ارتروز

خدمات بخش اسکن :

مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه های اسکنر سه بعدی و آنالیزور اندام ها و ستون فقرات جهت تشخیص و درمان( بدون خطر وجود اشعه)

اسکن